Na co ta 'rychlost', uponahlanost...

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Thu Mar 8 09:23:23 CET 2012

05.03.12 11:49 Dan Lukes napsal(a):

> Ale ja nepolemizuju s uzitecnosti stabilniho ABI - jen rikam, ze to je
> prace pro autory kodu a ne pro "externiho dolepovace".
>
> Pro toho to bude daleko pracnejsi a udela to hur. A nedovedu si moc
> predstavit, ze by tohle delal nekdo pro stovky nebo tisice programu -
> navic zadarmo.

Mohl by byt i pristup "nekde uprostred" - napr. tou formou, ze by se udelal
separatni strom vybranych portu, kde by se povysovaly verze jenom tech balicku,
ve kterych se najde bezpecnostni chyba. Vznikaly by tak sice kombinace
ne-nejnovejsich knihoven s nejnovejsimi, ale to je AFAIK ve svete Linuxovych
dustribuci bezne a udrzovat to by bylo podstatne jednodussi nez vsechny opravy
backportovat.

Tohle uz by melo imho zvladnutelnou narocnost a alespon nejaky prinos ke stabilite
chovani systemu.

Ale treba je to uplna blbost, vsak ja se o to nehadam...

M.