9.0 problem s gmirrorem [Re: Na co ta 'rychlost', uponahlanost...]

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Mar 2 17:43:13 CET 2012

Vilem Kebrt wrote:
> Na jurnal se mrknu, to jsem pravda nezkoumal, jelikoz dochazi k
> inkonzistencim na "spatne zapsanych blocich", alespon podle hlaseni FSCK,
> tak by to mohlo pomoci.
> Jinak gmirror timto stylem:
>
> disk 0 partition1(system) - disk1 partition1
> disk 0 partition2(database,jaily) - disk1 partition2¨
> disk2-disk3 na nich jedna partition(backupy)

Tak z toho bohuzel vubec neni patrne, jestli mirrorujes cele disky a
vysledny mirror rozdelujes. Nebo jestli jsi rozdelil disky a z tech
partitions mas udelano nekolik mirroru.

Vazne bude nejjednodussi, kdyz posles vystup prikazu:
gmirror list
mount
uname -a (hostname muzes klidne smazat)
kldstat

Pripadne nekam na web vystavit /var/run/dmesg.boot

Z toho uz mi bude trochu jasnejsi, co to tam mas za HW a jak to mas
poskladane s tim gmirrorem.

Mirek