x11vnc

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 8 09:27:48 CET 2012

On 02/08/12 09:10, Roman Nádhera:
> kdyz x11vnc spustim z terminalu lokalne, tak funguje.
>
> kdyz jej spustim dalkove pres SSH, tak nejde a pri pokusu o pripojeni
> jeci, ze nema displej. Coz bych i pochopil, ale jak zaonacit, aby si jej
> vytvoril? Pokusy s parametrem -create byly neuspesne.

Aha - no to ale spis vypada jako problem "jak to x11vnc spravne
zavolat". Bud' parametry nebo nejaka environmentova promenna. Nebo mozna
jen ocekava, ze ma standardnim vstupu/vystupu je realny, nikoliv
virtualni, terminal.

Takze spis nez hledat okolo PC-BSD respektive FreeBSD bude lepsi hledat
okolo x11vnc - jeho manualova stranka, Google, pripadne nejaka
konference venovana jemu.

> To bych rad vedel, jak to dela OpenSuSE, mozna je to reseni i pro tento
> pripad.

To je mozny a snad i pravdepodobny. Ale pro dotaz "jako to delaji v
OpenSuSE" se urcite najde vhodnejsi konference.