Perl skript spustany z Cron

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Feb 7 12:58:25 CET 2012

Ivan Dolnák wrote:
> Ahoj,
>
> pravdepodobne to bude prave tym environmentom.
>
> Dostavam err log:
>
> ERROR: opening 'cooling.rrd': No such file or directory

V tomhle pripade bych se jeste vubec nedivil tomu, ze script rucne
poustis tak, ze jsi v adresari, kde je ulozeny soubor cooling.rrd a tim
padem funguje relativni cesta zadana v prikazu
`rrdtool update cooling.rrd...`

Ale kdyz to spustis z cronu, tak se ten script pousti jako bys byl v
home adresari toho uzivatele, pod kterym ti bezi ten cron.

Takze zadej absolutni cestu k tomu souboru cooling.rrd a nebo pred
spustenim toho scriptu, nebo prikazu udelej "cd
/adresar/kde/lezi/soubor/cooling.rrd"

> Zase som trosku skusal a hladal, ale bez uspechu. Neviem preco
> nepomahaju ani absolutne cesty k suborom. Moze to byt tym, ze web
> server bezi v system jail?

Jail sam o sobe by na tohle vliv mit nemel.

Mirek