Perl skript spustany z Cron

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Tue Feb 7 09:34:34 CET 2012

Ahoj,
bezne spustam perl z cronu, ale bez presmerovania vystupu, napr takto takto:

* * * * * root /http/x1/bin/pingpool -i=/http/x/etc/tab1.txt -o=/var/log/poll-tab1.txt
* 0 * * * root /http/x1/bin/rotary

to ze je to perl mam napisane v prvom riadku skriptu naslednou konvenciou:
#!/usr/bin/perl

Inak pozor, ak sa pusta uloha z cronu tak ma iny enviroment

Jozef