Problem s ntpd

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Fri Feb 3 00:41:48 CET 2012

Ahoj,

mam problem se startem ntpd na jedne masine. Mam 8 stejnych bezdiskovych stroju bootovanych ze site, stejna konfigurace, pouze jine ip. Na 7mi startuje ntpd bez problemu, na jednom za boha ne a v logu konci hlaska pid 4605 (ntpd), uid 0: exited on signal 11. Nechapu, vse stejne.

System - 8.2-RELEASE-p2 amd64
ntpd ze systemu, ne z portu - ntpd - NTP daemon program - Ver. 4.2.4p5

ntp.conf obsahuje pouze jeden radek: server 10.1.1.20, pricemz pokud spustim rucne ntpdate na ten samy stroj, tak se cas bez problemu nastavi

/var/db je v ramdisku a da se na nej zapisovat, ntpd.drift se vsak jiz nevytvori

Na vsech masinach je zaroven ipv6, funkcni vsude, i na teto masine (nasel jsem povidani o bugu, kdyz bezi ipv6).

Zel bohu je ntpd v systemu kompilovano bez podpory debug, takze option -d mi nejde. Nez se zacnu vrtat v image pro bezdiskovku, spise mi jde o to, co jeste zkusit.

ntpd neni pro me zivotne dulezite, kdyz to nepujde, tak to nepujde, klidne si v periodic povolim jednou denne synchronizaci casu. Spise mi jde o to, jestli to nemuze byt chybou HW, protoze mam opravdu 8 stejnych stroju, bootovanych ze stejneho image a na 7 mi to jde a na jednom ne. Nechapu.

Diky Radek