kernel: bce0: bce_pulse(): Warning: bootcode thinks driver is absent! (bc_state = 0x00000006)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jan 21 20:29:22 CET 2012

On 01/21/12 19:30, Radek Krejča:
> Mezitim po spanku jsem si i uz dokazal najit, ze ve verzi 8.2 se delaly
> zmeny prave i v ovladaci bce (povysoval jsem z 8.1 na 9.0) a tim je
> vysvetleno, proc mi to na pred tim nedelalo.

Ledaze by to vysvetlovalo jen to, proc se v jinak naprosto stejne
situaci proste jen nevypisovalo zadne varovani ...

> dmesg | grep bce
> bce0:<HP NC373i Multifunction Gigabit Server Adapter (B2)>  mem
> 0xf8000000-0xf9ffffff irq 16 at device 0.0 on pci3
> bce0: /usr/src/sys/dev/bce/if_bce.c(1253): Management firmware enabled
> but not running!

No, ovsem, tuhle klicovou hlasku jsi pred tim zamlcel taky.

Mozna bys mel v BIOSu remote management uplne zakazat (pokdu to jde),
kdyz stejne nefunguje.Mohlo by to tam byt schovane pod tim, ze sitovka
je "shared", pripadne s eokolo toho budou motat zkratky jako ASF, BMC
nebo IPMI.

A tim ej take zrejme, ze za soucasneho stavu se verzi firmware
nedozvime, protoze:

> MFW (NOT RUNNING!)

Nu, snad ti to vsechno pobezi.