Kodovani slozek v Evolution

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Jan 17 10:09:48 CET 2012

Ahoj,

> On 01/17/12 09:20, Radek Krejča:
> GAL a kalendari a bude to alespon trochu pouzitelne a stabilni?
>
> V teto konferenci to bude rada tak na facku, ale je fakt nejlepsi, co
> znam.

Nene, to neni rada na facku, to je rada rozumna, kterou jsem ocekaval hned ze zacatku. Jen jsem se nechtel vzdat bez boje a muzu rict, ze s ohledem na me znalosti v tomto konkretnim pripade vs. cas, ktery jsem schopen tomu venovat jsem udelal maximum.

Reseni, ke kteremu jsem se dostal je funkcni velmi nespolehlive a s urcitymi, rikejme tomu, chybami. Buto si to zadavatel vezme, nebo ne, pripadne si najde nekoho, kdo to vyresi jinak (treba doprogramuje), to je mi uz jedno.

Kazdopadne diky za cas tem, kteri se mi snazili pomoci a ja za sebe tuto snahu nadale koncim. Pokud nekdo jiny najde reseni, rad budu se poucim.

Radek