Kodovani slozek v Evolution

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Jan 17 09:20:08 CET 2012

Ahoj,

pokud to nekomu k necemu bude, tak par poznatku s Evolution s MAPI.

1. zkusil jsem store presmerovat na ZFS, vysledek stejny, kodovani znaku slozek nefunguje
2. Evolution je i tak silene nestabilni, pravda, mam te posty v exchange par giga, coz muze byt ta pricina. Samotna synchronizace bezi silene dlouho a velmi casto (vysledoval jsem pres 30 % pripadu) nedobehne vubec
3. odesilani zprav funguje take dle pocasi - bohuzel jsem nenasel nikde zadny log, ve kterem by byla alespon minizminka, proc se odeslat postu nepovedlo. Zkratka posilate postu normalne a najednou uz neposilate a vyjma hlasky odeslani se nezdarilo jsem nikde nic nezjistil.
4. co mi po celou dobu fungovalo spolehlive byl GAL a kalendar, to jedine bylo stabilni (coz ovsem neznamena, ze bude vzdy, jen mi to proste nespadlo)

Secteno a podtrzeno - opoustim cele Evolution s naprostym zklamanim. Ani pres IMAP nebylo stabilnejsi ani rychlejsi. Existuje neco, s cim bych se nejak dostal k poste v Exchange 2007, GAL a kalendari a bude to alespon trochu pouzitelne a stabilni?

Zkousel jsem pres wine Outlook, bohuzel wine a amd64 nejde dohromady, takze je nutno stahnout jakysi neoficialni balicek, ktery se alespon nainstaluje a bezi. Nicmene Outlook ve wine stejne nebezi. Vzhledem k tomu, ze proti Exchange vim pouze o jedine alternative, ktera se podporou chlubi, a to je prave Evolution, ktery ovsem stejne nechodi, nejde outlook ve wine, tak si zacinam myslet, ze to ma Microsoft schvalne udelane tak, aby to na jinych systemech neslo.

Zatim tedy jedine, co jakz takz bezi je OWA, ktera ovsem diky absenci Internet Exploreru bezi jen ve verzi lite, coz je ne uplne user friendly, ale alespon funguje.

Radek