BMC

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 16 05:25:00 CET 2012

On 01/15/12 23:47, Jan Dušátko:
> Supermicro podle vseho umi jen SOL (a tedy RMCP protokol).
> Vite nekdo o klientovi pro FreeBSD co by SOL umel ?

> IPMI u SuperMicro mne znacne zklamalo, chtel jsem tim taktez
> resit vzdaleny pristup, ale schopnosti mizive. Pokud na neco prijdes a
> podelis se, budu moc rad.

No, Radek mi pred chvili poradil sysutils/openipmi

Pravda je, ze soucasti je solterm, ktery podle vseho je tim, o cem jsem
mluvil.

Ale muj problem to stejne neresi - ja potrebuju v BIOSu vypnout
watchdog, protoze ho FreeBSD z nejakeho duvodu nezna a tudiz se to cele
kazdych 300s resetuje - a s tim mi pristup na seriak stejne nepomuze.

Uvidime, treba se jeste nejak podari rozfungovat ten javovej nesmysl ...