PXE boot

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 8 22:05:12 CET 2012

On 01/08/12 21:42, Radek Krejča:

Z toho popisu je klicovej tenhle odstavec:

> PXE will load pxeboot(8), which is a modified version of the FreeBSD third stage loader. The loader(8) will obtain most parameters necessary to system startup, and leave them in the kernel environment before transferring control.

Ja uz Honzovi rikal telefonem, ze si ma prohlidnout kernelovej
environment, jestli v nem ty udaje jsou.

V te dobe jsem nevedel, ze se polozkuy jmenuji boot.netif.
ip,boot.netif.netmask a boot.netif.gateway ale jsem si jisty, ze by to
poznal i sam, kdyby to tam bylo.

Nanestesti v dotazu nenapsal na co prisel. Talze nevime, jestli je
problem v pxe loaderu, ktery tam ty hodnty neda, nebo jestli tam jsou a
jen se (treba kvuli nejake dalsi konfiguarci) nepouzijou.

A "DHCP dotaz mi ji neumozni pridelit" taky neni prilis exaktni popis
toho, co se po zaslani DHCP dotazu stane ...