PXE boot

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Tue Jan 3 23:52:25 CET 2012

Zdravim,
Zkusenosti s unatended instalaci Win 2000/2003/WinXP:
Vse odpovida zkusenostem z RIS na Windows. Scriptovani instalace bez problemu

Zkusenosti s unattended instalaci Win Vista/7/2008:
Zatim nejschudnejsi cesta vypada pres mini boot XP. Ale to je beh na dlouhou trat. Zkousim, zda bude mozne emulovat WIS, ale budu se nekde muset podivat na komunikaci. Jinak mi to pripada jako nepruchodne.

Nastroje ... zkousim. Zatim to jsou vicemene davky po instalaci a integrace nekterych soucasti do instalace pomoci nLite.

Cau,

to jsem byl asi ja - zajimaly me hlavne zkusenosti s unintended instalaci Windows a jejich aplikaci. RIS vypada zajimave, vyzkousim. Pouzivas neco na instalaci aplikaci?
Zatim mam Wpkg a moc spokojenej nejsem... (je to OT, takze kdyztak pls na mail)

dik

Mirek