Proliant ML 150 G3 - problem so startom

Peter Rosa prosa at pro.sk
Thu Dec 22 10:28:45 CET 2011

Dobry den,

> libm.so.4:
> zkus reinstalovat (nebo nainstalovat)  /usr/ports/misc/compat6x
funguje, vdaka

> libwrap.so.4:
> reinstaluj /usr/src/lib/libwrap
ako? Jednoducho make install v tom adresari? Kusok z world som nikdy
nemusel reinstalovat, preto tato otazka...

> S tema hodinama to bude tezsi ale asi bych zkusil zkontrolovat zda
> nejsou nastaveny v sysctl.conf (nenastavoval bych je -
> kern.timecounter.hardware= ), rebuildnout world a kernel a obaval bych
> se chyby HW.
# sysctl kern.timecounter.choice
kern.timecounter.choice: TSC(-100) ACPI-safe(850) i8254(0) \
                          dummy(-1000000)

Kedze k dispozicii su iba TSC, ACPI, i8254 a dummy, tak asi pojde o HW
chybu po vypadku napajania (chybajuci casovac HP)... ?

Vdaka za nasmerovanie. Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa