Proliant ML 150 G3 - problem so startom

Mila Sos milasos at email.cz
Thu Dec 22 09:55:58 CET 2011

  Zkusenejsi asi nejsem - presto:

libm.so.4:
zkus reinstalovat (nebo nainstalovat)  /usr/ports/misc/compat6x
libwrap.so.4:
reinstaluj /usr/src/lib/libwrap

S tema hodinama to bude tezsi ale asi bych zkusil zkontrolovat zda
nejsou nastaveny v sysctl.conf (nenastavoval bych je -
kern.timecounter.hardware= ), rebuildnout world a kernel a obaval bych
se chyby HW.

Pokud se mylim, prosim nebijte me.

Mila