NFS/lockd problem s flock()

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Sat Nov 26 07:32:01 CET 2011

> Ted uz kazdopadne nic nezjistis a musis doufat, ze se to (nebo neco
> podobneho) nevrati.

Najvacsim problemom bolo, ze som to nemohol odsniffovat. Naozaj netusim co
sa stalo, je to relativne hlupa L2jka od ZyXELu, ktora ma nastarosti len
zopar vlanov a ak by prezila do vianoc, bola by tak ci tak vymenena. Teraz
je to uz viac menej jedno, len pre uplnost, mas uplnu pravdu. Cely problem
vznikol na urovni PHP, kde prestala fungovat funkcia session_write_close() -
tato funkcia komitne session cim ju uvolni pre dalsi skript. O dve hodiny
som uz vedel, ze je problem s flock() ale zvysne patranie az do restartu
prepinaca zhltlo dva dni :)

Pekny den

rwi