FreeBSD 8.2 + Apache 2.2 + PHP 5.3

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 23 10:34:51 CET 2011

On 11/23/11 09:37, Zdenek Kolarik:

> IMHO ten problem "vyrabeji" sami tvurci PHP extensions

Ve skutecnosti ne tak uplne.

Kdyz jsem popsal, ze pri kolizi se pouzije "prvni", popsal jsem tak
aktualni, nedokumentovane a dlouhodobe nikoliv zarucene chovani
dynamickeho loaderu.

Ve skutecnosti se kdykoliv muze stat, ze se v tomto ohledu zacne system
chovat jinak - a poradi se nahle stane "spatne" prestoze se v nem nic
nezmenilo.

A navic, jak uz jsem taky vyusvetloval, spravnym poradim se problem
nevyresi - jen lepe schova (ano, vyresit se muze, ale jen nahodne, pokud
se "z druhe strany" funkce nikdy nezavola, treba proto, ze  nejakou cast
modulu nepouzivas).

ALe pokdu se takova chyba presto projevi, tak proto, ze je leep
schovana, bdue jeji analyza a reseni o to slozitejsi.

Just my $0.02