FreeBSD 8.2 + Apache 2.2 + PHP 5.3

Čiernik Tomáš tomas at ciernik.sk
Tue Nov 22 09:34:21 CET 2011

Ahoj,

svoje moze urobit aj poradie modulov v /usr/local/etc/php/extensions.ini

Na http://www.pingle.org/2007/09/22/php-crashes-extensions-workaround
som vyhrabal skript, ktory viacmenej fungoval.

Pod viacmenej si treba predstavit 3-4 moduly, ktore nevedel
umiestnit, ale ostatnych x zaradil spravne.

Tomas.