problém s mysql

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 21 21:22:23 CET 2011

On 11/21/11 21:10, Jarda:

> poradis mi nejakou kucharku, jak ten swap udelat do souboru?
>
> Tak jako tak si pomalu instaluju novej server a stávající nechám na pokusy
>
> Dik Jarda

dd if=/dev/zero of=swapfile bs=1M count=512
mdconfig -f swapfile -u 9
swapon /dev/md9

Aktivace swapu je "rucni" - po restartu pripojen nebude.

Pokud by te swap omrzel, tak inverzni proces je

swapoff /dev/md9
mdconfig -d -u 9
rm swapfile

Jestli provedes nektery z prikazu na nizsi radce driv nez udelas vsechny
na radkach vyssi, tak ti system skoro jiste zpanikari.

Jinak samozrejme nemusis soubor mazat a znovu nove vytvared, pokud vis,
ze ho budes chtit jeste pouzit.