FreeBSD 8.1 a soekris lan1741

Miroslav Novotný miroslav.novotny at runbox.com
Tue Nov 15 18:33:58 CET 2011

Dne 15.11.2011 03:55, Dan Lukes napsal(a):
> On 11/14/11 12:13, Miroslav Novotný:
>
> Pokud nejde o chybu pri prepisovani prikazu, tak spravna verze prikazu je
>
> pciconf -r -b pci0:5:0:0 0x3e

Jo v tom byl zakopany pes, ted uz se to chova rozumneji. Diky.

# pciconf -r -b pci0:5:0:0 0x3e
04
pciconf -w -b pci0:5:0:0 0x3e 0
# pciconf -r -b pci0:5:0:0 0x3e
00

Tady uz ma ta 0 smysl.

Nicmene to samo o sobe nestacilo aby se karta rozbehla. V linuxu jsem
jeste odloadoval a znova naloudoval ovladace sitovky do kernelu.
"rmmod/modprobe".  Ve FreeBSD se mi to nepodarilo, protoze ovladac je uz
zakompilovany v kernelu. Zkusim jeste prekompilovat kernel a dat ovladac
vr jako modul.

Ale stejne mi to neprijde jako dobre reseni. Neni nejaka moznost jak
nastavit ten bit na PCI uz behem startu systemu?

Diky