Straceny screen socket

wire wiro.wire at gmail.com
Fri Nov 11 13:34:21 CET 2011

> Nespustil jsi ten screen treba jako root?
> Taky jsem si jednou marne lamal hlavu, proc se nemuzu pripojit ke
> screenu, az mi nakonec doslo, ze jsem ho poustel pod jinym uzivatelem.

Tiez ma to napadlo, ale mal som v terminali este historiu tam som si
overil ze som bol fakt user.
Kazdopadne som to skusal aj ako root, na serveri bezi jediny screen a to
je ten moj, bezi taktiez pod userom wire ale po socketu ani stopy.

Zatial sa mi nepodarilo dogooglit jak sa na to znovu pripojit :) Bezi mi
v tom screene inak upgrade :)