OT: Vecny boj se spamem

Stefan Valko valko at kcorp.sk
Mon Oct 17 10:55:52 CEST 2011

Ahoj, malo by ti pomoct implementacia DKIM alebo SPF

DKIM prvy pridava podpis kazdemu mailu z domeny.

SPF kontroluje DNS zaznamy (TXT zaznamy) v danej zone ak su.

Cize ak si to implementujes na vlastne domeny, resp. mailserver a budes mat
podporu v spamassasinovy tak ti to bude krasne blokovat.

--
Stefan Valko