Aku verziu FreeBSD

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Oct 5 23:24:20 CEST 2011

mac na republica.sk wrote:
> Viem, ze 8.2 je ako production
> release ale zdalo sa mi ze som niekde zazrel, ze Dan varoval pred
> najnovsimi verziami aj ked su production release.

Dej tam takovou verzi, ktera ti tam bude fungovat. Alespon tak to
vetsinou resim ja - na novych strojich mi dost casto ty starsi verze
nefunguji (nejsou drivery na sitovku, na LSI radic a tak dale)

Danuv konzervativni pristup naprosto chapu, na druhou stranu ja sam v
tomhle nijak konzervativni nejsem a vetsinou mam to stesti, ze s novou
verzi nenarazim na problemy (nebo naopak ta nova verze nejake problemy
resi) a tak mi na nekterych strojich obcas uspesne bezi i nejake
PRERELEASY, RC, BETY, STABLE a tak podobne - v zavislosti na tom, v
ktere verzi je fix nejakeho problemu, nebo v ktere verzi je ovladac pro
ten HW, ktery ve starsi nefunguje.

> Planujem tam mat Apache, MySQL, PHP, Postfix. Mam dva stroje na
> 7.3-RELEASE a jeden este na 5.4-RELEASE a tie idu ok. Len mam pocit ze
> davat teraz 7.4-RELEASE na novy stroj ked uz je 8.2 je trochu
> spiatocnicke.

Jestli chces nainstalovat RELEASE a par let na nej nesahnout, tak
nainstaluj 7.4. Pokud se nepletu, tak ma prodlouzeny support, zatim co
8.2 budes muset drive upgradovat na 8.3.

Na starych strojich mam 7.x a na nove instalace davam 8.x. Ale je to jen
muj osobni pristup a myslim si, ze neni o moc lepsi, ale ani o moc
horsi, nez jakykoliv jiny. Vsechno je to zalezitosti osobnich
preferenci, pouziteho HW a pouziteho SW.

Mirek