Monitoring HDD

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sat Sep 17 12:58:47 CEST 2011

Dňa 16.9.2011 19:25, Dan Lukes wrote / napísal(a):
> On 09/16/11 18:00, Kaminar:
>
> To je prakticky nemozne. Mezi aplikaci a vlastnim zapisem sektoru na
> disk je ohromne mnozstvi mezivrstev a ud urciteho okamziku dolu je
> konkretni aplikace nezajimavym a neevidovatelnym udajem.
> ***
> Na urovni disku se proste nedozvis, ktera aplikace konkretne je
> puvodcem daneho konkretniho pozadavku.

S tym, ze na urovni disku je neskoro sa pytat, ktora aplykacia zapusuje
suhlasim, ale vo FreeBSD mi chyba
nieco ako sysinternals vo Windowse.
Napriklad v aplikacii procmon - monitor procesov, si mozem zobrazovat a
filtrovat vsetky aplikacie a ich procesy,
vratane I/O operacii na urovni pristupu k suborom. Presne takato utilita
vo FreeBSD mi chyba, alebo aj je, ale o nej neviem :(
Mozem povedat ze je to perfektny nastroj napriklad pri zistovani kde
vsade si nova aplkacia hlada konfiguracne subory atd..

Jozef