Re: Monitoring HDD

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sat Sep 17 12:25:34 CEST 2011

> Muzes sice najit kdo disk pouziva intenzivne a nasledne pak jeho sluzby
> ozelet, ale na nulu se nejspis nedostanes tak jako tak. Takze pokud je

Na nulu ne. Ale hlavne me zarazil ten pomerne velky rozdil oproti zkusenostem
z FreeBSD 6.xR. Na pocitaci, kde mam jeste 6-ku, je relativne hlucny HDD,
ale i presto za normalnich okolosti disku neni nijak vyrazne slyset. Rozhodne
mene, nez jak to pozoruji na 8R.
Tak by me hlavne zajimalo, kde se stala zmena. Jestli neni chyba nekde
v konfiguraci, HW, anebo se opravdu neco zmenilo v FreeBSD.

Karel