Re: Monitoring HDD

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sat Sep 17 09:25:50 CEST 2011

> kazdou
>
> Jak uz ti popsal Dan, uplne konkretne to zjistit nejde, ale treba ti

Presto jsem doufal, ze snad existuje alespon mala pravdepodobnost,
ze by to slo. :-(

> aspon trochu pomuze `top -m io`, kdyz si pak seradis vypis podle
> pozadovaneho sloupce (v interaktivnim rezimu stiskni klavesu "o" a pak
> napis nazev sloupce, napriklad "read")

Uz jsem zkousel top, iostat, fstat, ale nic moc jsem se z toho nedozvedel.
Krome LED kontrolky a vrceni HDD je nejvic informativni gkrellm, kde
se obcas nektere vykyvy dostavaji kolem 50KB/s (vetsinou zapis).

Pouziva nekdo FreeBSD jako desktop? Nesetkal jste se nekdo s podobnym
chovanim od FreeBSD 6.xR?

Karel