Versioning a "Recycle bin"

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Sat Sep 3 07:03:42 CEST 2011

Ahoj,

Zakaznici si pomerne casto omylem mazou soubory, hledam proto zpusob jak
vyresit ochranu (shromazdovani souboru po smazani). Napadlo mne pouzít
versioning nebo nahradit /bin/rm nějakým skriptem, zajistujici presunuti do
konkrétního adresare v ~/ dokud nedojde místo.  Pro systém pouzivam UFS, pro
data ZFS. Resil jste někdo podobny problem? Podarilo se to? A je to vůbec
technicky mozne?

Mirne OT:

Resil jsem tentyz problem i se sambu, kde jsem to vyresil vlozenim
nasledujicich klauzuli u kazdeho share, ktereho se to dotyka:

         .

        vfs object = recycle

        recycle:repository = Recycle Bin

        recycle:keeptree = Yes

        recycle:versions = Yes

        recycle:exclude = *.tmp *.temp *.bak ~*.*

        recycle:excludedir = /tmp /temp

        recycle:noversions = *.doc *.docx *.xls *.xlsx *.ppt *.pptx *.oft
*.ofs *.ofr *.oft *.ods *.odp *.odm *.odl *.odh *.odg *.odf