Aplikacni klavesnice

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 19 08:45:37 CEST 2011

On 07/19/11 07:37, Cejka Rudolf:

> A nesebere si tu klavesnici kbdmux(4)? Pak by treba mohlo pomoct
> kbdcontrol -A /dev/kbd2. Nezkousel jsem, ale treba to pomuze.

Jo, trefils, i kdyz asi trochu jinak, nez jsi predpokladal.

Uplne na zacatku mejch pokusu to zarizeni skutecne sezral kbdmux0 (o to
se postaralo devd, ktere v te dobe jeste bezelo).

A ted ta zrada nejzradovejsi - ani kdyz to USB zarizeni odpojim
(prislusna zarizeni zmizi) tak se asociace ke kbdmuxu neztrati.

Takze jakekoliv dalsi pokusy, i tesne po pripojeni zarizeni, uz koncily
chybou protoze podle zaznamu to preci vlastni kbdmux0 ...

Pekna zrada, pokud ne primo chyba.

Kazdopadne diky.

Ted uz "jen" musim prijit na to, jak (z ted uz uspesne otevreneho)
zarizeni cist spravne vsechno co ta vec posila - zejmena stavy
specialnich tlacitek (AltL a podobne).