Aplikacni klavesnice

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 19 00:11:29 CEST 2011

Treba to nekdo resil a usetri mi cas.

Pro potreby vlastni aplikace chci k systemu pripojit USB klavesnici -
ktera tam bude jen kvuli te aplikaci (tedy nejde o normalni systemovou
klavesnici).

Mel jsem dojem, ze to se proste nahraje ukbd, zasune klavesnice, ovladac
ji rozpozna, vytvori /dev/kbd2, to ja si z aplikace otevru a ctu
scancody, ktere mi bude posilat.

Vychazi mi perfektne to az do toho okamziku "otevru /dev/kbd2" - otevrit
to nelze, zarizeni vraci EBUSY.

Nevim ani, jestli je tam nejaka drobna chyba, nebo jestli je spatne ten
princip jako takovy a k vyhrazene klavesnici se z aplikace pristupuje
nejak uplne jinak.

Nemuzu se zbavit dojmu, ze to zarizeni hned jak vznikne, nekdo otevre.
Kandidat je samozrejme devd (ten hned po vzniku ukbd0 neco dela) jenze
ten jsem sestrelil.

Nevite nekdo o aplikaci (s dostupnymi zdrojaky), ktera by umela pouzivat
dedikovanou (=jinou nez systemovou) klavesnici ?