OT-postfixadmin

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Mon Jul 18 19:05:49 CEST 2011

to Mirek a Dan

Výstup je OK, jen jsem to kopčil ze zmenšenýho okna Puttyny, proto to
bylo zalámaný

Nepamatuju se, kdy jsem naposledy něco měnil přes postfixadmina, přece
jen tolik dětí se mi nerodí (teda ty o kterých vím :-))  ), manželku mám
15 let už taky stejnou a nikdo jinej kromě rodiny tu doménu nepoužívá

Co mi někdo radil zkusil killnout cookies, tak těma to taky není.