HW RAID - aktualne modely

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Tue Jul 12 15:07:26 CEST 2011

Ano viem o tom, ze sa to tu riesilo a prave preto som sa chytil, lebo som
mal pocit, ze toto tema zostalo este nedoriesene.

Cital som dokonca aj tvoj prispevok, ale co sa tyka radicov ARECA, tak zial
len tvoju prvu vetu "HW RAID tak tvrdy, ze OS nema tuseni v jakem je to
stavu je treba Areca".

Az teraz ked mi prislo viacero pozitivnych ohlasov na radice ARECA (aj
mimo konferu), tak som sa vratil k tomu tvojmu prispevku, precital som
si ho este raz a tento krat uz cely :-).

Este raz teda dakujem vsetkym za usmernenie, vyskusam radice ARECA.

Milan