OT: LDAP + DNS / AD

Radek Tománek rtomanek at epark.cz
Tue Jul 12 13:16:30 CEST 2011

No počkej, ty chceš suplovat funkci MS AD kombinací DNS+LDAP ? Tak do
toho bych nešel ani náhodou. Jednak pochybuju že to bude 100% fungovat a
jednak si myslím, že ti tu práci nikdo nezaplatí.
Jinak co se týče návrhu struktury MS AD, to jsem schopen s tebou probrat
snad i podrobně ale asi spíš mimo konferu. Takže pokud chceš, tak se
ozvi.
Obecně tak, jak to máš teď není problém, můžeš mít centrálu a pobočky,
ale můžeš si taky v závislosti na podmínkách hrát jinak (třeba víc domén
s trusty nebo jednu doménu s OU...). Záleží jaký další aplikace a služby
nad tím plánuješ.

RaT