OT: LDAP + DNS / AD

Radek Tománek rtomanek at epark.cz
Tue Jul 12 10:46:54 CEST 2011

Ahoj,
hlavně si to zbytečně nekomplikuj. Možností máš víc, záleží na tom, jaký
je cíl.
Osobně bych se snažil udělat "jeden" (fyzicky alespoň dva) hlavní řadič
a na pobočky dát read-only DC a pobočky řešit jako OU v rámci jednoho
stromu.
Čím víc samostatných subdomén, tím víc starostí a práce. Ale jak říkám,
záleží na podmínkách a na stanoveném cíli.

RaT