HW RAID - aktualne modely

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Mon Jul 11 16:05:18 CEST 2011

Ahojte,

vie mi dat niekto tip na rozumny HW RAID, ktory spolahlivo funguje vo
freebsd?

Moje skusenosti s aktualnym zelezom na trhu:

1. LSI SAS 9260 - toto zariadenie ma stale problem s drivermi, spolahlivo
nefunguju ani tie, ktore odporuca vyrobca na svojich strankach ani tie,
co su momentalne sucastou OS

2. Adaptec AAR-6405 - toto je spolahlive zariadenie, dobra podpora ale
zial uvedeny radic je prilis dlhy a do vela serverov sa proste nezmesti.

Najviac by ma asi zaujimalo, ci niekomu fuguje Intel RS2BL040. Dolezite je
aby fungoval aj nejaky monitoring, aby OS vedelo o aktualnom stave RAIDU.

Ak ma niekto dobre skusenosti s niecim inym aktualnym, tak samozrejme
budem velmi povdacny.

Milan