Bootovanie systemu z vymenneho USB flash disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 14 17:12:02 CEST 2011

On 06/14/11 16:37, wire:

> Len pre zaujimavost, o aky HW sa jedna ?

HW RAID tak tvrdy, ze OS nema tuseni v jakem je to stavu je treba Areca
- to je ale specialni pripad, protoze radic ma vlastni na OS nezavisly
sitovy port a kdyz se neco stane, tak pres nej vola o pomoc sam -
nezavisle na OS. Coz mam za lepsi stav, nez kdyz "OS vi" (protoze treba
uz nemuze rict).

Udajne slusnou podporu a vysledky maji i radice 3Ware (+sysutils/3dm),
tam ale nemuzu slouzit vlastni zkusenosti.

To se s "znackovym" radicem od Packardu (ovladac ciss) a jinymi
podobnymi "taky-funkcnimi-radici" neda vubec srovnavat.