VPS s podporou FreeBSD?

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Fri Jun 10 11:49:56 CEST 2011

On 9.6.2011, at 14:36, Miroslav Lachman wrote:

> Primo na to se zameruje RootBSD http://www.rootbsd.net/virtual-hosting/
> Nemam osobni zkusenost, ale venuji se tomu dlouho a v diskuzich je lidi chvali.

Taky jsem cetl. US provideru je vic, chtel jsem zkusit, jestli nekdo nema zkusenosti,
at nemusim slozite testovat jednoho po druhem :)

> Pak je tu jeste http://www.verio.com/web-hosting/freebsd-vps/ - myslim, ze nekdo z jejich lidi dela i na modernizaci Jailu / Vimage

Na strankach maji "* VPS does not include access to operating system, kernel, or physical hardware or
the ability to update/modify OS and hardware configuration files." cemuz teda vubec nerozumim...

> Dale http://arpnetworks.com/vps

Tohle vypada dost dobre, zvlast podpora seriove i vga konzole,  to se mi hodi.

> Velmi levny s velmi omezenymi prostredky http://www.bsdvm.com/main/bsdvpsplans

Oproti predchozimu zas tak strasne levny neni a trochu me odrazuje, kdyz maji kde co "per request"...

...a taky tohle:

> Is your data backed-up?
> Our hosts are all using RAID 1/10 for data redundancy.

To mi moc profesionalitou nezavani :))

Kazdopadne diky moc za tipy, pokud nevyjde nic u nas, neco z techto asi vyuziju.

Mirek