Poradi sitovek v systemu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 9 21:37:51 CEST 2011

On 06/08/11 15:31, Radek Krejča:
> slo mi o obecne reseni - prinesu pocitac, ktery ma intel sitovky, pichnu a pojedu s tim, ze si upravim jen mac adresu v dhcp

I kdyz vyjdu ze stejne kupicky soucastek, ruznym zapojenim ziskam ruzne
ruzne vysledne PC.

Nakonec, poznal jsi to sam. Ano, asi si budou navzajem podobnejsi nez
pocitace postavene z ruznych kupicek soucastek, ale podobnejsi porad
jeste neznamena "dostatecne stejne".

Takze - "zakladni" odpoved je - je to rozdilny hardware, chovej se k
nemu tak.

Mozna to lze trochu ozulit, nejake cesty jak rozpoznat na jake konkretni
variante ze vzajemne podobnych hardwaru jsi prave nabootoval jsem
naznacil, ale to uz je proste iterativni proces.