Portmaster prepisuje balicek

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Jun 6 16:11:05 CEST 2011

Miroslav Prymek wrote:
> [...]
> ===>>>  No dependencies for lang/perl5.10
> ===>>>  Installing package
> Cleaning up /etc/make.conf... Done.
> Spamming /etc/make.conf... Done.
> Cleaning up /etc/manpath.config... Done.
> Spamming /etc/manpath.config... Done.
>
> ===>>>  Creating a package for new version perl-5.10.1_3
> -----------------------------------------------------------------------------------------
>
> Za normalnich okolnosti by to ani moc nevadilo, ale me to stve, protoze potrebuju,
> aby uz jednou prelozene veci zustaly provzdy takove, jake jsou...

Cemu to vlastne vadi? Pokud se nepletu, tak portmaster pouziva pro ruzne
balicky ruzna uloziste.
Takze napriklad balicky, ktere ma pouzit pro instalovani z lockal
packages ma v ceste --local-packagedir=<path>
Pred odinstalovanim (pri upgrade) balicky zase uklada do
/usr/ports/packages/portmaster-backup/
No a do /usr/ports/packages/All se ukladaji ty portmasterem vytvarene.
Tudiz neni problem to nakonfigurovat tak, aby byly kazde jinde a
nepomichaly se.

Jinak ano, pormtaster vytvari balicek vzdy, je-li o to pozadan
konfiguraci v ~/.postmasterrc nebo pomoci parametru (-g  create a
package of the new port). Jinak by ho vytvaret nemel vubec. Pokud ho
vytvari vzdy (nezkousel jsem), tak je dobre to Dougovi nahlasit (a v
kopii na ports na freebsd.org) a on to urcite mile rad opravi.

> Da se tohodle chovani nejak zbavit? Chova se portupgrade inteligentneji?

Jak se chova portupgrade nevim, protoze se v jinych vecech choval
nevhodne, prestal jsem ho po letech pouzivat a presel prave na
portmaster, ktery je v mem pouziti mnohem predvidatelnejsi (a aktivne
vyvijen)

Mirek