ILO2 a FreeBSD

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Fri May 13 21:40:35 CEST 2011

Zdravim Vas,

Stav:
	Server HP ProLiant DL380 G5, OS FreeBSD 7.4, od ruky (cca 340km). V
januari 2011 som bol pri nom a okrem ineho som previedol upgrade ROMPaq
firmware. Vsetko prebehlo bez najmensich problemov, ale neoveril som si
funkcnost ILO2 rozhrania. Standardne pouzivam pristup na ILO2 cez https
cez prehliadac. Bohuzial az po par dnoch som zistil, samozrejme doma, ze
sa cez 'https://ip_adresa' ku sprave/menezmentu servera nedostanem. Na
rozhranie ILO2 sa len dopingam, vytrasujem ho.

	Vsetko je korektne nastavene. Overoval som to dnes 2x prostrednictvom
technika housing centra. Presiel som s nim polozku po polozke podla
manualu
http://www.onlinehowto.net/Tutorials/Hewlett-Packard-Utilities/HP-ProLiant-DL-360-380-G5-Server-ILO2-configuration/901
.  Hladal som vo forach, a predpokladam, ze mi nezostane nic ine, len
upgrejdovat firmware ILO2.

Otazky:
	Ma niekto skusenosti ako previest upgrade firmware ILO2 z prostredia
FreeBSD? Nasiel som na nete clanok starsieho data
http://people.freebsd.org/~jcagle/#ilo , ale nerad by som pokusal osud.
Ako som uz v uvode spomenul, server mam od ruky. Je to vobec mozne z
prostredia FreeBSD? Na strankach HP som nasiel najnovsiu verziu ILO2
(verzia 2.05 - 4 Jan 2011)
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareDescription.jsp?lang=en&cc=uk&prodTypeId=15351&prodSeriesId=1121516&prodNameId=3288134&swEnvOID=4024&swLang=8&mode=2&taskId=135&swItem=MTX-5a1797d9963f4817aa74de74b6

http://www.hp.com/support/ilo2 ale nie pre UNIX-ove OS. Alebo mi
neostava nic ine, len opat zajst ku serveru.

Vdaka za postrehy/podnety.