Packages for Jails?

Ivan Dolnák ivan.dolnak at gmail.com
Sat Apr 30 17:54:02 CEST 2011

> Nasledne jsem resil jeste beh pres jednu ip na hostitelskem systemu ale
> to bylo pomerne trivialni pres pf.
> Vilem

Môžete popísať to riešenie cez pf? Mám síce dostatok verejných IPv4
adries, ale vaše riešenie ma zaujalo.

Pre upresnenie, malo by ísť o cca 10 jailov pre testovanie niektorých
balíčkov. Inštalácia bude vo všetkých rovnaká. Všade bude root a jeden
účet naviac. Všetko rovnaké meno/heslo pre jednotlivé jaily. Oddelené
od Internetu firewallom na smerovači. Napadla ma možnosť použiť aj
NFS/NIS.

Zvyšných cca 5 jailov by malo byť vyhradených pre rozličné serverové
služby v reálnej prevádzke (DNS, WEB, Asterisk, atd.).

Ivan