Packages for Jails?

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sat Apr 30 10:39:22 CEST 2011

ezjail je rozhodne idelani pro cloveka ktery se tim nechce zabyvat vice
do hloubky.
Jenom pocitej ze pri takovem mnozstvi jailu ti vznikne problem spravy
software v jednotlivych jailech, porty se nedaji nalinkovat z venci
pokud ostre neporusis zabezpeceni.
Jinak ja mam na serveru jaily 4 a instalace byla nutna pres portmaster
(verze 8.2 amd64), klasicky make install nepobral zavislosti.
Vilem