Problemy se stabilitou serveru

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Sat Apr 23 18:18:28 CEST 2011

> Jinak mirne mimo, ale mozna to s tim taky souvisi (pro me bylo tehdy
> urgentni to vyresit, tak jsem to vyresil Intelem a to pomohlo)

 Ano, timto zpusobem to zrejme budu resit taky, pokud nepomuze nic
 jineho. Ale zatim nechci predbihat.

Ahoj,
Uz jsem to tu nekolikrat zminoval. Pred casem jsem resil testovani
sitovych karet a prave mezi Intelem a Broadcomem jsou velke rozdily.
Jedna se o nasledujici:
- TCP OffLoad (CRC32), patch je nutny tusim pro oba interface.
  Kdyz jsem to testoval poprve, dostal jsem se do situace, kdy vypnuti
  TOL pomohlo na obou systemech. Software implementace byla v poradku,
  hardware implementace byla spatne na urovni firmware. Shodou
  okolnosti, na kazdem HW byla jinak spatne implementovana.
- FlowControl, spatne reseny na Broadcomu
- Podstatne vetsi mnozstvi Rx/Tx bufferu, ktere umoznuji pretizit
  Broadcom NIC. Normalni komunikace se pak muze dostat na uroven
  DOS.

Zalezi samozrejme i na switchich. Cisco a Nortell v poslednich
generacich jsou schopne resit obstojne flow-control.

Pokud bych resil obdobne problem na komunikaci, vypnul byl TCP OffLoad,
Nastavil Tx/Rx na shodne hodnoty (tusim to je okolo 62 nebo 68,
BroadComm to ma nizsi) a vypnul i FlowControl, jak na NIC tak na
Switchich. Postupne bych to zkusil pozapinat.

Honza