Problemy se stabilitou serveru

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Sat Apr 23 08:38:38 CEST 2011

> Pokud si dobre pamatuju, zacalo to se sedmickovou radou FreeBSD a
> musel jsem to resit rychle, takze
> jsem ji vymenil za Intel. Ale myslim, ze ani v osmicce se to
> nezlepsilo.

 Zrovna jsem nasel thread, kde se podobny problem jiz probiral -
 http://www.mail-archive.com/users-l@freebsd.cz/msg08147.html

 Kazdopadne zajimava je jedna vec - na tom servru jsou dva interni
 gigabitovy broadcomy, jeden je pripojen 100Mbitem do switche (interface
 inet) - znacku switche neznam, druhy je pripojen 1Gb primo k nfs servru
 (interface lan) - na nfs servru je interni sitovka od Intelu.
 Watchdog timeouty hlasi pouze interface lan i kdyz soubory v radu
 desitek GB prichazi pres interface inet a pokracuji az na nfs server.
 Cekal bych, ze zarvou oba...

 Jediny rozdil tedy je v rychlosti pripojeni a nastavenych parametru:
 inet:         media: Ethernet autoselect (100baseTX <full-duplex>)
 lan:          media: Ethernet autoselect (1000baseT
 <full-duplex,flowcontrol,rxpause,txpause>)

 Dle rceni "tonouci se stebla chyta" mi napadlo zrusit na lan interfacu
 tyto flagy: flowcontrol,rxpause,txpause.

 Myslite, ze to nejak pomuze, nebo to ani nema cenu zkouset?

 Dekuji,
 Gabriel