Sendmail v jailu

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Wed Apr 20 11:49:08 CEST 2011

> Nejsem se sendmailem zrovna kamarad, ale myslim, ze by to melo jit
> pomoci SMART_HOST:
>
> define(`SMART_HOST’, `you-smtp.your.provider’)

Zkusil jsem, nezabralo to. Zkousel jsem i upravu mailertable, taky bez
uspechu. Pak jsem nasel moznost zmenit nastaveni msp - ale zatim taky bez
uspechu, porad to pri veskerych pokusech hlasi:

Apr 20 11:38:04 <mail.info> jail-www sendmail[97141]: whateverID:
from=root, size=49, class=0, nrcpts=1, msgid=<whateverID at jail-www.atd..>,
relay=root at localhost
Apr 20 11:38:04 <mail.info> jail-www sendmail[97141]: whateverID:
to=nejaky at mail.na.testovani, delay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=30049,
dsn=4.4.3, stat=queued

Ten relay root at localhost se mi fakt nezda, cekal bych tam prave host toho
hlavniho serveru :/
Na hlavnim mailserveru neni ani zminka o pokus o pripojeni.

Jakekoliv dalsi napady jsou vitany.

Diky,
Gabriel