PXE boot

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Wed Apr 13 01:13:54 CEST 2011

Hoj

Prez PXE doma bootuju jen instalaci FreeBSD

http://blog.smejdil.cz/2010/11/syslinux-pxeboot.html

Ahoj
Zajimave navody. Instalace FreeBSD i386/amd64 a Debian i386/amd64 uz mi pracuje (diky za navod)
SysRescue pracuje (také diky za navod)
Floppy image obsahující sw pro zalohovani/restore a buildovana v okamziku potreby dle pozadavku pocitace mi pracuje zatim jen castecne (to byl hlavni duvod)
Hirens's boot CD mam v merku
Start Win XP a obdobnych pro instalaci se snazim taktez.

Jakmile to budu mit, dam vedet kucharku.

Instalace FreeBSD a dalších *nixu lze dobře scriptovat a provadet automaticke update. Napriklad nova verze atd.

Bude mit nekdo zajem o postupy? Jak moc podrobne je mam psat?

Honza