PXE boot

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Tue Apr 12 09:48:26 CEST 2011

On 12.4.2011, at 9:20, Jan Dušátko wrote:

> Ahoj,
> Nezkousel nekdo z vas rozchodit PXE boot pro DOS/Windows/FreeBSD? Jake s tim
> mate zkusenosti?
> V tuto chvili se snazim vyresit moznost startu vzdálených FreeBSD/DOS a k
> nim bohuzel i Windows XP (ty jsou samy o sobe narocne) a jakakoliv rada by
> se mi hodila. Navíc, potrebuji moznost vyberu dle MAC adresy.

FreeBSD ma PXE bootovani vyreseno imho velice dobre.

viz http://www.freebsd.org/doc/handbook/network-diskless.html

Vyborny je taky system prekryvani konfiguracnich souboru podle MAC,IP, atd.
Akorat ted nejak nemuzu najit zadny dobry navod. Jde o to, ze se do adresare
/conf nahraji konfiguracni soubory pro jednotlive stroje, tusim ze do
/conf/base/.. a pak treba:
   /conf/<ip> (i jako maska, napr: /conf/192.168.2/etc)
   /conf/<mac>

Detaily to chce najit nekde na webu, ale je to fakt ciste a jednoduche.

Mirek