BSD DVB-T stream server

Petr Rehor prehor at gmail.com
Mon Apr 11 10:48:53 CEST 2011

2011/3/20 Milan Cizek <cizek.milan at seznam.cz>:
> Ahoj,
> zajímalo by mne, jestli někdo provozuje/podařilo se rozchodit streamování
> videa z DVB-T/C karty. A jaké porty k tomu případně používá. Návodů na linux
> jsem už prošel docela dost, tam to není v podstatě žádný problém, nicméně
> např. getstream na bsd naportované není. VLC zase není příliš oblíbené pro
> vysokou hw náročnost a nestabilitu. Přemýšlím, že bych svému domácímu
> serveru dopřál další využití, ale zatím to nevypadá příliš nadějně. Díky.

Tady je treba zacit:
- http://wiki.freebsd.org/HTPC

Porty:
- webcamd - port video4linux vcetne driveru pro USB tunery
DVB-T/C/S/S2 a USB webkamery
- MythTV - backend a frontend pro praci s DVB prijimaci
- DVR - backend a frontend pro praci s DVB prijimaci
- xbmc - multimedialni frontend s pluginy pro mythtv, dvr a nejspis i
dalsi backendy

Podpora pro DVB je probirana v: