OT: VPN pro Windows klienty

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Mar 29 08:30:17 CEST 2011

> 1. Klientske GUI je nutne take spoustet s administrátorskymi opravnenimi.
> Toto jedine v soucasnosti povazuji za znacnou chybu protoze:
> - default nastaveni Windows neumozni spoustet program s vyssim opravnenim
> - bez tohoto opravneni OpenVPN nefunguje (routing a dalsi drobnosti)
> - tyka se to pouze Vista+Win7, XP pracuji korektne

je to trosku pakarna, ale ve vistach i 7 to jde nastavit. Jen musite gui
spoustet pres planovac uloh, tam vybere, ze ho chcete spustit po
prihlaseni uzivatele a pak je tam kouzelne zaskrtavatko - spouste s
nejvyssim opravnenim :-)
No a pak to funguje, routuje  a dela vse jak pozadujeme. Posledni
zkusenost mam z minuleho tydne, ale uz jsem to takhle resil vicekrat a
opravdu to jede.

> 3. PPTP tusim pod Win7 uz nefunguji. Alespon jsem je zatim nenasel.
s PPTP jsem se zkousel prat uz  2x a nikdy jsem to nerozchodil. Podarilo
se to vubec nekomu?

PM

--
# Petr Macek