OT: VPN pro Windows klienty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 28 20:57:21 CEST 2011

On 03/28/11 20:19, Miroslav Prymek:
> Jasne, existuji zpusoby, jak to implementovat, ale prijde mi, ze to obecne pravidlo "jsi certifikovany pomoci spravne CA,
> tudiz se muzes pripojit" je trochu divne.

Pokdu ona CA existuje prave k tomuto ucelu a tudiz drzeni jejiho
platneho certifikatu overuje prave toto jedine pravo, tak by to divne
byt nemuselo.

> revokaci certifikatu - teda imho zbytecne slozite

Kdyz ona revokace k certifikatum tak nejak neoddelitelen patri - bez
nich nemohou certifikaty dobre fungovat nejen k tomuto ucelu, ale
vlastne naprosto k zadnemu, ktery me zrovna napada ...