OT: VPN pro Windows klienty

kron24 kron24 at gmail.com
Mon Mar 28 18:21:25 CEST 2011

Zdravim

omlouvam se za off-topic, pokud vam bude zinantni odpovidat
do maillistu, prosim aspon o soukrome reakce.

Potrebuju vyresit VPN pripojeni z domacich stanic (vyhradne
Windows XP/Vista/Seven, 32 i 64 bit, vetsinou za NATem)
do firmy. Cilem je zprovoznit tluste klienty internich
aplikaci. Na "serverove" strane VPN muze byt cokoliv, co
bude v radu max. desitek tisic. Preferuji FreeBSD, ale muze
byt i neco HW-based. Pred lety jsem udelal dobrou zkusenost
s OpenVPN, pak jsem ztratil kontakt, nevim, jak dobre jsou
podporovana nejnovejsi Windows. Taky jsem se kdysi trapil
s Cisco VPN (tehdy jsem se staral pouze o klientskou stranu).

Hadam, ze moznosti bude vic, ale ani nevim, kde bych zacal.
Budu vdecny za vase nazory a zkusenosti.

Predem diky
Oli