OT - monitoring apache

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Wed Mar 16 17:06:38 CET 2011

----- Original Message -----
> To jsem nevěděl, zkusím se na to podívat.

O tom jsem psal uz v prvni reakci.

Jenom doplnim, ze v ulimit se nastavuje cas zivota ne v case od spusteni -
treba 10 minut neznamena ze proces kterej zacal v 17:10 zdechne v 17:20, ale
v case stravenem "na procesoru". Tedy proces kterej casto sleepuje tam muze
bejt i hodinu.

> S tím souhlasím. Ovšem v situaci ve které jsem není šance zjišťovat (a
> zjistit) proč to zůstává viset, já musím co nejjednodušeji a
> nejefektivněji vyřešit následek, což je visící podproces žeroucí CPU.

To je jak jsem psal na zacatku - urcim si statisticky dobu realneho
maximalniho zivota a pokud ji nekdo presahne, tak ho ustrelim. Je to
jednoduche a ucinne. K cemu muze dojit je, ze proces ma smulu a za svuj
zivot obsluhoval sama pomala spojeni a tak je trochu posunutej v case a ja
ho ustrelim nejakemu pomalemu nestastnikovi "pod rukou", ale to uz je zivot.

BTW: nejakej tuning keepalive spojeni jsi provadel? Aby jsi tam nemel
nejakeho nestastnika s pustenym browserem co si porad keepalivuje jedno
vlakno?